Dark City
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Dark City

Anime RPG xD

AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Nobody, just me and the loneliness...

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

Data de inscriere : 26/03/2011

Nobody, just me and the loneliness... Empty
MesajSubiect: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 9:53 pm

Iesi din apa si isi intinse usor trupul. Parul ud i se lipea intr-un mod seducator de spate, iar hainele lipite de trup permiteau vederea formelor ei conturate. Avea ochii umezi, iar aceasta infatisara o facea sa arate provocator. Privi cerul, apoi incepu sa se plimbe pe mal, fredonand incet o melodie.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

Data de inscriere : 28/03/2011

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:22 pm

Shouji avea castile-n urechi, cu ochii inchisi se plimba pe langa lac, se impiedica si cand deschise ochii se trezise cu capul intre sanii Rafaelei
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:25 pm

Tresari cand baiatul se lovi de ea, si cazu jos, tragandu-l si pe el dupa ea.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:29 pm

Tipul se trezise cu buzele lipite de cele ale rafaelei, cu o mana pe sanii ei, si cu piciorul stang intre picioarele ei, rosise brusc -Wow, asta ar trebui sa fie un buna?Spuse baiatul razand
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:31 pm

Facu ochii mari cand isi lipi buzele de ale ei, si rosi simtindu-i mana pe sani.
Daca tu vrei sa fie in loc de buna, de ce nu? intreba chicotind usor si ii scoase limba.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:34 pm

O saruta pe tipa, dupa care se ridica si se aseaza pe un bustean-Buna !Spuse tipul razand.
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:37 pm

Ii raspunse la sarut si se ridica apoi, dandu-si parul din ochi.
Buna, spuse si rase scurt. Isi privi hainele ce ii stateau lipite de corp si rosi usor.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:48 pm

Se preface ca tuseste si intre timp ce tusea zice..-A, uhm..aa.. frumoase forme !Ranji pervers.
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:50 pm

Il privi si ii scoase limba.
Nu-i asa? intreba ranjind usor.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:51 pm

O trase usor de mana incat sa pice in bratele mele, o imbratisez -Aha ! Spuse tipul, dupa care isi pune capul pe umerii fetei
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 10:53 pm

Isi pune mainile dupa gatul lui, zambind usor.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 11:19 pm

Se juca cu cateva suvite din parul ei si se uita la cerul instelat
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 11:20 pm

Isi lasa capul pe pieptul baiatului privind lacul ce parea negru.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 11:24 pm

O ia in brate brusc pe tipa si sare in apa -E perfecta apa !Spuse, razand.
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 11:25 pm

Incepe sa rada.
Zapacitule, spuse si incepe sa il stropeasca cu apa.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 11:27 pm

-Zapacit?Alerga catre fata si ii pune o floare langa ureche.
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeVin Apr 08, 2011 11:29 pm

Mmm, dap, zapacit, spuse chicotind si isi puse mainile dupa gatul lui.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeSam Apr 09, 2011 3:50 pm

-Macar seaman si eu cu tine !Spuse tipul razand ironic.
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeSam Apr 09, 2011 3:51 pm

Ii scose limba si iesi din apa, asezandu-se pe iarba.
Sus In jos
A.Shouji

A.Shouji

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeSam Apr 09, 2011 3:53 pm

Shouji merse dupa fata si se aseza langa ea privind cerul
Sus In jos
H. Rafaela
Admin
H. Rafaela

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitimeSam Apr 09, 2011 3:56 pm

Inchise scurt ochii si ii redeschise privind cerul negru.
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Nobody, just me and the loneliness...   Nobody, just me and the loneliness... Icon_minitime

Sus In jos

Nobody, just me and the loneliness...
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Dark City :: Înafara oraşului :: Lacul-
Mergi direct la: